JE KLANTEN ZIJN JE LIEF! MAAR JE BENT ER ZELF OOK NOG!

[gc layout=”2″ separator=”|”] Op 28 mei 2015 workshop ‘Omgaan met lastig, vervelend en ‘bloed onder je nagels halend’  klantgedrag !’

Je klanten zijn hartstikke belangrijk maar je wilt ook zorgen voor jezelf ! Niets is je teveel maar toch heb je soms last van almaar zeurende, veeleisende en licht ontvlambare klanten.  Je wilt er voor ze zijn maar je vindt soms dat ze je niet goed behandelen! 

In de workshop gaan we aan de slag met dit soort situaties. Je kunt je eigen situatie meenemen zodat we hem samen met de acteur kunnen uitwerken.

Je maakt kennis met een interventiemodel om opkomende agressie te de-escaleren, je eigen grenzen te verkennen en je oefent tal van praktijksituaties.

Vele medewerkers gingen je voor want je bent niet alleen met dit probleem al lijkt het soms misschien wel zo. Bijvoorbeeld medewerkers uit de thuiszorg, hulpverlening, winkels, horeca en banken!

Wij leren je weerbaar te reageren op ongewenst klantgedrag.

9259

Jij bent er ook nog! 

Kosten: €  59,00 (inclusief koffie/ thee/ handige handout! )

Tijd : 13.30 tot 16.30 uur

Waar: Buitengoed Dorrepaal, Westvlietweg 115, 2267 AK Leidschendam

Bekijk het programma (pdf)

Meld je via het inschrijvingsformulier aan.[/gc]

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.