Referenties

[bq type=”bubble” author=Reactie company=DirectZorg  separator=”|”]1 daagse basistraining ‘Voorkomen en omgaan met verbale agressie’ voor thuiszorgmedewerkers: Super leerzame, leuke en interessante training. Duidelijk beeld geschetst van de diverse stadia in agressie. Els creëerde een prettige sfeer onder mensen die elkaar niet kenden[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Reinier-de-Graaf-ziekenhuis-in-Delft  separator=”|”]1 daagse opfristraining voor bedrijfsopvangers (oktober 2015): Veel geleerd over gesprekstechnieken, ook de non verbale, goede sfeer. Pakkende filmpjes, goede aansluiting van theorie op onze praktijk. Fijn dat eigen actualiteit werd gebruikt in de casuïstiek.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Reinier-de-Graaf-ziekenhuis-in-Delft  separator=”|”]Tweedaagse basistraining voor bedrijfsopvangers (september en oktober 2015): Informatieve, praktische en goed op Reinier toe te passen training. Spannend om met een acteur de verschillende opvanggesprekken te oefenen, trainer en acteur creëerden wel een veilig leerklimaat. Fijne afwisseling tussen theorie, kennis, filmmateriaal en cases om te oefenen.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Basisschool-in-Den-Haag  separator=”|”]Agressietraining voor onderwijzend personeel: veilige setting, meteen toepasbaar, duidelijke handvatten, veel geleerd in korte tijd, veel verschillende werkvormen en daardoor energieke training, je leert je grenzen goed kennen, ook pittig en emotioneel, aanrader voor schoolteams.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Eric-van-Leeuwen-acteur company=  separator=”|”]Ik werk ruim 10 jaar met Els van Leeuwen in trainingen de-escaleren van agressie en gespreksvoering. Els is erg deskundig. Ze heeft een duidelijke opvatting en heldere kijk op de interventies die aangeleerd moeten worden ‘om te gaan’ met agressie. Zij luistert goed naar mensen, ze kan daardoor met enkele vragen deelnemers naar de kern van ‘hun’ zaak brengen. Door de open en respectvolle manier waarmee ze mensen benadert merk ik dat zij zich veilig voelen en gestimuleerd worden om mee te doen aan een rollenspel met mij. Ik hoop nog lange tijd met haar samen te werken.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Mona-Rupram-HRM-adviseur company=Stichting-Wende-‘Opvang-en-Aanpak-Huiselijk-Geweld separator=”|”]Els heeft trainingen (2011/ 2012/ 2013/2014) bij Stichting Wende verzorgd. Door de medewerkers is ze gekwalificeerd als zeer kundig en creatief. Ze is zeker aan te bevelen als coach en trainer.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Stichting-Wende-Opvang-en-Aanpak-Huiselijk-Geweld separator=”|”] Reacties na drie dagen basistraining: enorm prettige training; trainer en actrice erg warme personen, veilig oefenklimaat, interessante en leerzame training; veel afwisseling en humor bij zwaar onderwerp; ik kan het geleerde toepassen in mijn werk; veel geleerd van verschillende soorten agressie en hoe daarop te reageren; ik heb geleerd hoe ik mijn gedrag effectief kan inzetten bij agressie; praktische dag; ik vond het een geweldige training; erg handig model de ‘ladder van escalatie’; speels en levendig.[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Rabobank separator=”|”]Workshop ‘omgaan met lastige klanten/ verbale agressie’ medewerkers van de Rabobank Woerden met direct of telefonisch klantcontact >  ‘praktische training/ situaties uit onze praktijk/ acteur zocht echt de grenzen op/ veilige omgeving/ veel mee te maken in de dagelijkse praktijk/ geloofwaardig en realistisch/ kennis is meteen toe te passen/ levensecht/ goede tips’[/bq]

[bq type=”bubble” author=Centrumassistentes company=Stichting-Gezondheidscentra-Utrecht separator=”|”]Na aantal avonden deskundigheidsbevordering aan de hand van diverse thema’s zoals : feedback geven, omgaan met lastige patienten, communicatie en gesprekstechnieken aan de hand van steeds wisselende medische onderwerpen (2011 en 2012)- ‘ is bereikt wat ik wilde en dat is het doorbreken van ‘ hoe het altijd gaat’, laten zien dat het ook anders kan! – boeiende onderwerpen/ veel wisselende gesprekken in casusvorm geoefend, leerzaam met acteur – zeer interactief, veel ruimte voor vragen en eigen inbreng – fijne indelinge en opbouw avonden – bondig, helder, informatief – heel leerzaam om van collega’s te horen hoe ze omgaan met bepaalde zaken[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Tienermoeders-instelling-Den-Haag separator=”|”]Veel van geleerd/ leuke training/ goede training ook met actrice/ er werd goed naar me geluisterd/ actieve training[/bq]

[bq type=”bubble” author=Reactie company=Directzorg-thuiszorgorganisatie separator=”|”]Reactie op terugkommiddag na basistraining ‘Omgaan met verbale agressie in de thuiszorg’: Fijne en leerzame training; weer tips meegekregen; goede actrice; erg nuttig; veilige omgeving; goede oefengesprekken; sluit aan bij mijn praktijk.[/bq]

 

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.