Referenties

Vele handvatten gekregen, nieuwe technieken geleerd, ik heb echt stil gestaan bij mijn eigen gedrag, we zijn aan het denken gezet, fijne samenwerking tussen trainer, acteur en groep.

Basistraining 'omgaan met lastig gedrag van klanten' verpleegkundigen in de klinische- en thuiszorg' Juni 2017

Er werd naar iedereen geluisterd en op maat werden oefeningen aangeboden. Hele prettige samenwerking tussen trainer en acteur.’ april 2017 Basistraining ‘omgaan met lastige klanten

Basistraining 'omgaan met lastige klanten' april 2017

Echt een hele fijne docent, stelt je gerust en op je gemak, heeft leuke extra oefeningen, weet de lesstof goed in de praktijk te brengen, laat veel oefenen, is heel zuiver in haar contact. Kortom een kei van een docent!

NCOI Opleidingen - Juni 2017

Warme persoonlijkheid, direct, geeft feedback waar ik iets aan heb, praktische instelling om theorie aan praktijk te koppelen

NCOI Opleidingen - Juni 2017

Alle lof! Lessen ontzettend fijn en interactief opgebouwd, fijne en motiverende sfeer!

NCOI Opleidingen - Juni 2017

Fantastische docente. Docente is zeer kundig en motiveert de groep op een geweldige manier. Er was een eenheid binnen de groep. Dit kwam mede door de bijdrage van de docente

NCOI Opleidingen - juni 2017

Reactie op terugkommiddag na basistraining ‘Omgaan met verbale agressie in de thuiszorg’: Fijne en leerzame training; weer tips meegekregen; goede actrice; erg nuttig; veilige omgeving; goede oefengesprekken; sluit aan bij mijn praktijk.

Directzorg thuiszorgorganisatie

Veel van geleerd/ leuke training/ goede training ook met actrice/ er werd goed naar me geluisterd/ actieve training

Tienermoeders instelling Den Haag

Na een aantal avonden deskundigheidsbevordering aan de hand van diverse thema’s zoals : feedback geven, omgaan met lastige patienten, communicatie en gesprekstechnieken aan de hand van steeds wisselende medische onderwerpen (2011 en 2012)- ‘ is bereikt wat ik wilde en dat is het doorbreken van ‘ hoe het altijd gaat’, laten zien dat het ook anders kan! – boeiende onderwerpen/ veel wisselende gesprekken in casusvorm geoefend, leerzaam met acteur – zeer interactief, veel ruimte voor vragen en eigen inbreng – fijne indelinge en opbouw avonden – bondig, helder, informatief – heel leerzaam om van collega’s te horen hoe ze omgaan met bepaalde zaken

Centrumassistentes

Workshop ‘omgaan met lastige klanten/ verbale agressie’ medewerkers van de Rabobank Woerden met direct of telefonisch klantcontact >  ‘praktische training/ situaties uit onze praktijk/ acteur zocht echt de grenzen op/ veilige omgeving/ veel mee te maken in de dagelijkse praktijk/ geloofwaardig en realistisch/ kennis is meteen toe te passen/ levensecht/ goede tips’

Rabobank

Reacties na drie dagen basistraining: enorm prettige training; trainer en actrice erg warme personen, veilig oefenklimaat, interessante en leerzame training; veel afwisseling en humor bij zwaar onderwerp; ik kan het geleerde toepassen in mijn werk; veel geleerd van verschillende soorten agressie en hoe daarop te reageren; ik heb geleerd hoe ik mijn gedrag effectief kan inzetten bij agressie; praktische dag; ik vond het een geweldige training; erg handig model de ‘ladder van escalatie’; speels en levendig.

Stichting Wende

Els heeft trainingen  ‘Opvang en Aanpak Huiselijk Geweld’ (2011/ 2012/ 2013/2014) bij Stichting Wende verzorgd. Door de medewerkers is ze gekwalificeerd als zeer kundig en creatief. Ze is zeker aan te bevelen als coach en trainer.

Mona RupramHRM-adviseur

Ik werk ruim 10 jaar met Els van Leeuwen in trainingen de-escaleren van agressie en gespreksvoering. Els is erg deskundig. Ze heeft een duidelijke opvatting en heldere kijk op de interventies die aangeleerd moeten worden ‘om te gaan’ met agressie. Zij luistert goed naar mensen, ze kan daardoor met enkele vragen deelnemers naar de kern van ‘hun’ zaak brengen. Door de open en respectvolle manier waarmee ze mensen benadert merk ik dat zij zich veilig voelen en gestimuleerd worden om mee te doen aan een rollenspel met mij. Ik hoop nog lange tijd met haar samen te werken.

Eric van Leeuwen - acteur

Agressietraining voor onderwijzend personeel: veilige setting, meteen toepasbaar, duidelijke handvatten, veel geleerd in korte tijd, veel verschillende werkvormen en daardoor energieke training, je leert je grenzen goed kennen, ook pittig en emotioneel, aanrader voor schoolteams.

Basisschool in Den Haag

Tweedaagse basistraining voor bedrijfsopvangers (september en oktober 2015): Informatieve, praktische en goed op Reinier toe te passen training. Spannend om met een acteur de verschillende opvanggesprekken te oefenen, trainer en acteur creëerden wel een veilig leerklimaat. Fijne afwisseling tussen theorie, kennis, filmmateriaal en cases om te oefenen.

Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft

1 daagse opfristraining voor bedrijfsopvangers (oktober 2015): Veel geleerd over gesprekstechnieken, ook de non verbale, goede sfeer. Pakkende filmpjes, goede aansluiting van theorie op onze praktijk. Fijn dat eigen actualiteit werd gebruikt in de casuïstiek.

Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft

1 daagse basistraining ‘Voorkomen en omgaan met verbale agressie’ voor thuiszorgmedewerkers: Super leerzame, leuke en interessante training. Duidelijk beeld geschetst van de diverse stadia in agressie. Els creëerde een prettige sfeer onder mensen die elkaar niet kenden

DirectZorg